Niet goed? Geld terug!

Er zijn allerlei redenen aan te wijzen waarom je een product retour wilt sturen. Zo kan het product niet zijn wat je ervan had verwacht of de jarige job heeft net een andere voorkeur!

Na ontvangst heb je 14 dagen de tijd om je retour aan te melden en nog 14 dagen om deze naar ons toe te sturen! Je kunt het product dan inleveren bij of retour sturen naar ons kantoor/service balie in Doorwerth. Hou er rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren niet door ons word vergoed.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@zeemeermindekens.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Hoe retourneren?

Wanneer je een product retour wilt sturen dan kan je deze online aanmelden aan één van onze medewerkers en/of het retourformulier hieronder downloaden.

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen, zullen wij het aankoopbedrag + verzendkosten terugstorten op je rekening. Wij streven ernaar om je retour zo snel mogelijk af te handelen. Binnen 14 dagen kan je het aankoopbedrag  teruggestort op je rekening verwachten.

1 Jaar garantie op het gehele assortiment

De fabrieksgarantie is 1 jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels. Zodra een artikel door iemand anders dan Zeemeermindekens.nl wordt gerepareerd, dan vervalt de garantie. Slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie.